duminică, 7 decembrie 2008

Lectura - la propriu!

Veneam saptamana trecuta de la Pitesti si, in drum spre casa, am zarit o librarie care mi-a atras atentia (!). Am intrat doar de curiozitate. Am navigat printre rafturile imeeense cu carti. Am zarit pe al treilea raft o carte rosie, cu litere aurii.
Scria mare “Arhipelagul Gulag”. Da, exact! Acea carte care spune cate si mai cate au facut "prea-iubitii" nostri stramosi ( ca de n-ar fi fost, bine-am fi trait! ). Si ca sa va invit pe deplin s-o cititi, va spun ca a fost scrisa de Soljenitin Alexandr. Cei mai norocosi au gasit-o la ziarul "Cotidianul", insa va spun: o puteti gasi oriunde, important e sa vreti s-o cititi.

"In goana noastra nebuna dupa glorie, bani, virtute, evolutie sociala si alte tampenii ale lumii moderne, aproape am uitat de starea aia de bine pe care o ai cand termini de citit o carte buna!" ( S. Huidu )

Imi amintesc si acum... Bunica avea si are atatea carti in biblioteca... Am putea deschide o mini-librarie, zau-asa!

Acum, daca ma gandesc, bine era cand aveai doar 2 ore de TV... aveai timp de o carte buna... nu ca acum...
Of, tehnologia, bat-o vina!

6 comentarii:

  1. O la la!

    Ce bloggeritza avem!
    Felicitari pt posturi!
    Interesante foarte ;)
    Imi place sa citesc.
    Iti recomand "Batrinul si marea" de Ernest Hemingway.

    RăspundețiȘtergere
  2. lectura asta…recunosc ca pana acum 2 ani nu am citit nicio carte de placere insa… de 2 ani de cand sunt aici, citesc aproape in fiecare seara. Pur si simplu imi place. Deocamdata citesc "Dama de pica"- Alexander Pushkin. F tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, multumesc... sunt interesante propunerile.
    Cred ca voi incerca sa gasesc cartile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. As mai recomanda si eu una: "La masura 12 nu esti grasa"

    RăspundețiȘtergere
  5. pt ANONIM: Oh, da, o am si imi place mult. Mai interesanta este si "Portocalele nu sunt singurele fructe"

    RăspundețiȘtergere
  6. tehnologia, bat-o vina!

    Chiar asa, de ce oare?
    Mai bine am avea doar 2 ore de TV, dar am avea mai mult timp de carti de citit. Si ma refer la d-alea bune, nu la comics, benzi desenate & Co.

    RăspundețiȘtergere