duminică, 14 decembrie 2008

Outlet de lux...

Ma plimbam zilele trecute prin noul mall de langa Kika... undeva pe langa Carrefour. Am intrat intr-un magazin de acolo si am intrebat de niste blugi. Mi i-a dat. Am vazut cat costau - 45. Am zis: "Mai, hai sa-i iau!" Ce-i drept aratau... super tare... Merg la casa, la care casierul imi cere 200 de lei. Vazandu-mi mirarea, imi spune ca pretul e in euro. Am spus "Multumesc, dar nu!" si am plecat.
Mergand catre iesire, ispita ma impinge sa intru in alt magazin unde vad o chestie de decor - 550 de lei. Nu ii gaseam folosinta, nici macar ca bibelou nu il puteai pune.
Ce pot sa constat? Nimic, pentru ca in Romania nu se intampla Nimic...
In tot cazul, nu o sa ma mai gasiti in acel MALL... prefer Plazza Romania sau Liberty Center, si alea cu preturi cam mari....>_<
Va rog sa lasati comentarii daca si voi ati patit astfel de lucruri... De fapt, lasati comm-uri cu ce vreti VOI!!!

P.S. La acel mall cica sunt doar Sold-uri... So take care of u... :[

3 comentarii:

  1. Mama.... 200 de lei ?! NISTE BLUGI ?!!
    Doamne apara & pazeste...
    Cat despre aia de decor nu mai zic... Groaznic.
    Si mie mi s-a intamplat. Tot in mall-ul ala.
    Pe o bluza scria 50. Am crezut 50 de lei. Ok, o iau...
    Dar cand ajung la casa, si zice tipa 50 de euro, am lasat-o acolo, si am plecat... No way, man! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este pur si simplu nesimtire sa pui acolo un numar si sa crezi ca e in lei, si nu in euro.
    Mie mi s-a intamplat la Af R. cand am cerut niste pantaloni sub intre 50-60 (fara sa spun lei), imi aduce unul niste raiatzi frumosi, si cand sa ii iau, aflu ca pretul e in Euro.... OF, doamne, ce oameniiiii!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. pt LENUSHIK: Sa stii ca se mai intampla. Nu esti singura, sa stii...

    pt ION MIHAIL T.: Stiu, Mihail, e nesimtire, insa asta e metoda de vanzare in Romania. Ce poti sa faci? SA STAI! :(

    RăspundețiȘtergere